Information om oss.

Hej, ½ som skriver här.
Jag heter då Madeleine, kallas för Madde. Jag är 13 år. På fritiden så brukar jag vara med kompisar, oftast på fredagar och under helgen. Jag tränar innebandy 2 gånger i veckan på tisdag och torsdag men innebandy säsongen är slut nu så jag har mer tid nu förtiden. Det kan det hända att jag går och gymmar kanske 1 gång i veckan.
Men jag försöker lägga så mycket tid som möjligt med att skriva.

Vad ska man mera berätta om ? Haha, jag gillar också att lyssna på musik. Tror att ni alla vet att jag gillar One Direction, men det är absolut inte bara deras musik som jag brukar lyssna på, jag brukar lyssna på house musik också. Ja, det är väl det som ni behöver veta om mig kanske ? Fråga gärna mig om det är något ni undrar över.
Det enklaste sättet ni kan nå mig på är:
Kik: maddetang
Mail: [email protected]
 
 
 
yoo ^^ jag heter Elsa och jag är oxå 13år
på min fritid så spelar jag fotboll och dansar.
jag spelar fotboll 2 ggr i veckan, och har match 1-2 ggr i veckan.
jag är dansare i en del musikaler oxå.
jag tränar ofta och älskar att röra på mig.
jag älskar att umgås med mina fina vänner också!
jag älskar kyckling och choklad hah, men ah vet inte om det ärså mycket mer att säga, men kan väl passa på att säga att musik är min passion. ONE DIRECTION, ÄR DET BÄSTA JAG VET, bara så ni vet..
ha. :D

min kik: elsaholmstrom
mejl: [email protected]
tack för mig, tjaooo!
 

Så, de va lite om oss 2 ! 
Mer information kommer om fanficen. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0